friends4ever
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

friends4ever

friends4ever
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

 

 خيانه قزره

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
kareem mansy
extreme uploader
extreme uploader
kareem mansy

المساهمات : 41
تاريخ التسجيل : 12/07/2008
العمر : 30

خيانه قزره Empty
مُساهمةموضوع: خيانه قزره   خيانه قزره Emptyالثلاثاء يوليو 15, 2008 1:48 pm

تدور أحدث ألقصه حول شاب يروي قصته يقول (
أنا طول عمري بحب حاجتين البنات و الحظ و الفرفشه و طول عمري بدور علي حب العمر إلي هيعلق معايا يعني بصراح بدور علي وحده أول ما أشوفها ارفع لها الراية ألبيضي
و لحد دلوقتي ملقتش و الحمد لله..
و باختصار شديد كنت طالع من قصه حب جمد بصرح لو ما فركشتش الموضع كنت هتعلق بيها اكتر من كده و أحبها بجد و مكنتش عايز ارتبط تأني المهم في يوم من الأيام و أنا في المول أتخبط في بنت طبعا أنا مش طايق نفسي و هي كمان كل واحد فينا بص للتأني بقرفة و مشي علي فكره أنا كنت متغاظ قوي
علي شان بنت ؟؟.. بصاتلي بصه مش إلي هيا المهم و أنا طالع من المول أقبلت صحبي ياسر و بالصدفة لقتها وقفا معه.. هنا بس قررت أني هعلم البيت دية الأدب طبعا سالمت عليه قعد يقوا لي علي رحلات في رحله الساحل و في رحله اسكندريه و في وفي بصيت ليها و بابتسامه جميل فوالت طيب القمر إلي جمبك دية يا أبو اليسر هيروح انهي رحله من دول رادت عليه بقرف شويه أنا مش طالع و لا رحاله أنا هكون في فرح ابن عمي قولت ياااااااه بقالي كتير موت ماروحتش أفراح ياااااااه بقالي اكتر من 5 أيام كده ماروحتش افرح فضحكت فقولت ليها طيب ممكن اعزم نفسي علي فرح ابن عمك قالت بالتكبد بس هتيجي الزفه بس علي شان أخويه وكده و أنا أول ما سمعت كده يا معلم عرفت أنها هتقع في شبكت من لا يرحم (( العبد لله )) إلي هو أنا المهم يوم الفرح بصراح أنا كنت ناسي و كنت بايت مع ناس صاحبي في اسكندريه حصل حاجه غريبة رقم غريب اتصال بيه بس ده مش الغريب الغريب أني رديت عليه علي شان أنا أساسا مش برد علي إي رقم غريب المهم لقتها بتقولي هو أنت نسيت معاد الفرح و لا إيه قولتها لا أبدا ده أنا حي من اسكندريه مخصوص علي شان خطرك بس جبتي الموبيل منين ......... و جريت في العربية تتخيلوا نسيت شنطت هدومي في الشاليه علي شان كنت مستعجل
و فعلا روحت الفرح لقتها زى المليكا بس هي شفتني عيل ............... بلاش أحسن أقولكم شكلي كان ازي سعتها انتو إلي هتقولوا شكلي كان إيه كنت لبس برموده جينز علي كوتشي و شراب انكل و تشرت امركاني طبعا شعري كان كبير بس عجبها المهم بعد الزفه أنا مطالعتش القاعه لقتها بتتصال بيه بتقوالي هو أنت هربت من الفرح ليه قولتها أبدا اصل بصرح كنت مكسوف من شكلي أنتي فضيه قالت ليه أه بس ,,, عايز إيه مني قولتها بصراح أنا عيزك تغديني اصل أنا جعان جدا قالتي يلا عادي عالية تحت القاعه و أنا هنزالك حاجه معايا قولت ليها لا أبدا انزالي ليه بس عايزك
قالتالي طيب بس مش هينفع اسيب الفرح هسالم عليك و همشي ماشي قولتها ماشي المهم روحت تحت القاعه نزالت و قعدت جمبي في العربيه بتقوالي اديني يا سيدي نزالت في إيه قولتها تحبي تكلي دره بتقوالي أفندم
قفالت الباب و دورت العربيه و علي أول وحده بتاعت دره وقعدني علي الرصيف ناكل دره معرفش إيه إلي خالني أرد علي الموبيل الصبح و لا إيه إلي خلها تيجي معايا تأكل الدره ممكن يكون هو ده الي بيسموا الحب

_________________
اسألوا كل الناس ... مين هما اجدع ناس ... هما المصريين
يا ارض اطيب ناس ... كلك دفا و احساس ... حافظك رب العالمين
Hessin El Jassmi[b]

خيانه قزره 14wbsxy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
خيانه قزره
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
friends4ever :: رومانسيات :: منتدى همس المشاعر-
انتقل الى: